wtorek, 29 października 2013

Haul Zakupowy - Primark

 Witajcie dziewczynki:) 

     Ostatnio tak jakbym zanikła z bloga, pewnie myślicie ze zrezygnowałam, ale nie poddam się tak łatwo oj nie! Dam rade. Moja nieobecność na blogu była spowodowana brakiem internetu były małe komplikacje, ale wszystko już hula jak ma być. Między czasie praca i inne rzeczy, gdzie wylądowałam w Wigan. Mając troszkę luźnego czasu wybrałam się do Primark'u. Ostatnio primark był remontowany i nie było przyjemnie robić zakupów wśród stelaży. Będąc teraz w sklepie została poprawiona ściana z logiem firmy i schody ruchome. Zawsze to jakieś małe zmiany.(tylko szkoda ze zapomniałam zrobić zdjęcia) Primark znajdujący się w Wigan to szału nie robi. Jest mały i brak w nim dużego wyboru ale zawsze to coś, coś można znaleźć. Tak jak ja to zrobiłam, kupiłam tylko przydatne i najczęściej używane rzeczy. 




Jak widzicie nie jest tego dużo i nie wiadomo co. Potrzebowałam sobie zrobić zapas topów, chyba wszyscy je używają ja często, miałam je z H&M za 10euro trochę drogie. W Primark'u są one po 2,50£ .


Jak widzicie na zdjęciu kupiłam, aż 3 topy. Za taką cenę naprawdę się opłaca, gdy je często je używamy. Mój top z H&M wygląda w opłakanym stanie używam go tylko do pracy. Koszulki które kupiłam są naprawdę bardzo dobrym stanie tylko jest jeden minus. Mam je w rozmiarze 10 , wcale one nie są równe jedna jest większa a druga mniejsza nie wiem czym jest to spowodowane wiem jedno ze muszę dokładniej patrzyć na całościowy rozmiar, a nie tylko po metce. 

Kolejną rzecz jaką kupiłam są majtki. I taki sam problem, rozmiary są różne gdy kupuje 10-12UK to wygląda jak 6-8 co za zwyczaj nosze. Tylko nie wszystkie tak majtki maja właśnie trzeba uważać na ciuchy z primarka i na jego rozmiar. Uważam, że za 1,70£ warto, ale gdy chodzi o jakość nie jest najlepsza, jeśli patrząc na inne marki np. lepsze są w H&M. 
 
 W mojej szufladzie jest tyle skarpet, że ledwo się mieszczą ale co jakiś czas robię remanent i jest ich mniej. Przez jakiś ostatni rok posiadam skarpetki z Everlasta i Salazenger - stópki, gdzie udało mi się je kopić na przecenie, ale nadchodzi okres zimy i kupiłam skarpetki za kostki za 1,50£. Jak widać na zdjęciu zakupiłam dodatkowo skarpetki do balerinek , posiadam już takie które kupiłam w TK maxx nie pamietam z jakiej firmy ale są tragiczne lecą mi z stóp. 
 
Pozostałymi dodatkami są: 
                              rekawiczki: 1£
                                          gumka do włosów z kokartką: 1£
Takie gumki tylko, że srebrne są  w H&M , ale słabej jakości szybko się rozciągają zobaczymy jak będzie z tą.

Przedostatnią rzeczą jest ...
                                 Eyelash Eye Mask czyli opaska na oczy : 1.50£
Zobaczyłam ja idąc do kasy i musiałam ją mieć bo ktoś ogląda Tv, a ja chce spać. Z wyglądu jest genialna hehe, ale nie śpi się w niej fajnie. Jest niewygodna.

Zakupiłam jeszcze czarny, cieniutki, klasyczny sweterek, ale widziałyście na topach przyklejony rozmiar to samo było na sweterku, gdy próbowałam odkleić pozostały resztki i klej. Najpierw namoczyłam w bardzo gorącej wodzie, a później go wyprałam i nie ma takiego efektu jak bym chciała. Kiedyś wam go pokarze w jakieś stylizacji niestety teraz jest w praniu.

Co do firmy Primark jest to sklep na moja kieszeń. Nie jest drogi, można kupic sezonowe ubrania za fajną cenę, ale co do jakości czasem są dobrej a czasem nie. Ale co można chcieć za taka niską cenę.

Mam nadzieję, że pomału ktoś mnie czyta. Serdecznie pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz