poniedziałek, 11 listopada 2013

Mistrzyni Makijażu 

 Hey dziewczynki:) Jeśli jesteście maniaczkami you-tube tak jak ja? To bardzo dobrze powinniście znać taką blogerkę jak Hanna Knopińska-Grzenkowicz pod pseudonimem digitalgirlworld13 lub digitalgirl13

Zmierzam do tego, że ostatnio Hania na swoim instagramie poinformowała o swoim programie na TLC a mowa jest o "Salon ostatniej szansy". Występuje tam Hania z małymi poradami dotyczącej urody i zdrowia. Również biorą udział Brytyjscy doradcy  m.in. lekarz, fryzjer, dermatolog, kosmetyczka opowiadają o problemach ludzi któży się do nich zgłaszają. Miałam okazję oglądać ten program, jest bardzo ciekawy i uprzedził mnie przed nieprofesjonalnymi kosmetyczkami. Program jest na kanale TLC w każdą środę o 22:30. Ale to nie wszystko.... Zaciekawił mnie kanał TLC sprawdzając na co będzie w danym dniu napotkałam się na inny program Hani "Mistrzyni makijażu". Niestety powtórka tego programu jest o 5:30, akurat wtedy śpię i znalazłam odcinki oczywiście na yt. Dopiero zdążyłam oglądnąć dwa odcinki i bardzo polubiłam ten program. Hania uczy inne kobiety w różnym wieku jak używać różnych kosmetyków i wykonać prawidłowo makijaż. Ja sama sie jeszcze uczę jak prawidłowo wykonać make-up i dzięki Hani jestem w stanie to wszystko ogarnać i wyglądać prawidłowo. W programie ciekawostkami są maski na twarz robione przez Hanię. Muszę je wypróbować i pokazać wam je na moim blogu. Sami zobaczcie program Hani ja serdecznie zapraszam.

Resztę odcinków możecie znaleźć na yt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz