niedziela, 19 stycznia 2014

AutoShow 2014 Wien.

 W nowy rok przyniósł mi wiele zmian, z braku czasu nie odwiedzałam swojego bloga.
Dzisiaj byłą okazja i wybrałam się na AutoShow, które było Wiedniu przez ostatni weekend. Miałam już okazję być w 2008 roku na tym samym pokazie samochodów. Cena biletu w tym roku wynosiła 12 euro. O ile dobrze jeszcze pamiętam , gdy byłam za pierwszym razem cena wynosiła 8 euro, ale niestety wszystko drożeje. AutoShow znajdowało się Messe Wien(gdzie są to potężne hale które, posiadają 4 pawilony)w pozostałych pawilonach były tzn "Ferien'' czyli stoiska biurami turystycznymi. W tym roku AutoShow było w 2 pawilonach, co wydaje mi się ze brakowało kilka marek samochodowych. Teraz były marki : Audi, Opel, Seat, Ford, Bentley, Chevrolet, Citroen, Dacia, Fiat, Jaguar, Nissan, Jeep, Volkswagen (i wiele innych). Oto krótka fotorelacja z show.










Było bardzo dużo ludzi i były pokazane modele których nigdy nie widziałam. Jeśli w następnym roku będę miała okazje to z pewnością pójdę:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz